יום חמישי, 17 במרץ 2011

Color Club - Pucci-Licious



היי כולם,
את הלק המהמם הזה ראיתי אצל בת דודה שלי עם עוד לק ורוד שהיא קנתה יחד איתו
ישר התאהבתי בצבע והייתי חייבת לשים!
באתי במיוחד בלי לק רק עם מחזק כדי שאני יוכל לעשות אצלה לק [היא מעולה בציורים וכל זה אבל אחרי שראיתי אותו הייתי חייבת לשים אותו חח]
מצטערת שאין תמונה עם הבקבוק כמו תמיד לא הספקתי לצלם שם וגם לא הייתה לי את המצלמה האהובה איתי חח
אז הנה הוא :
ככה הוא נראה בבקבוק [התמונה מהאינטרנט]




המריחה שלו הייתה סבבה אחרי 2 שכבות הוא אטום לגמרי
הוא החזיק לי בערך 3 ימים או 4 אני לא זוכרת בדיוק..
אבל העמידות שלו הייתה סבבה עליי כי בת דודה שלי לא אהבה אותו ואת הורוד. הם לא החזיקו עליה והם ירדו לה מהר לא יודעת למה עליי הוא היה מצויין לגמרי :)
מקווה שאהבתם
אוהבת ♥

2 תגובות:

marina אמר/ה...

אהבתי וגם הזמנתי אותו לפני מספר ימים!

Lian :) אמר/ה...

שמחה שאהבת :)
ואני בטוחה שתהני איתו !