יום רביעי, 21 בספטמבר 2011

הסמקים האהובים עליי

היי כולן,
הפעם החלטתי שיהיה פוסט שונה , הפעם אני יראה ויסקור 3 סמקים שהכי אהובים עליי בתקופה האחרונה !!
מקווה שתאהבו :))
הסומק הראשון סומק תחרה של ג'ייד בגוון rose wind 20


למעלה הכל מעורבב ביחד והחלק התחתון זה החלק עם הפרחים [הגדול ביותר] והאמצעי זה האמצעי גם בתמונה חח והאחרון זה החלק הבינוני
 לדעתי הסומק הזה מושלם!! הוא מפוצץ בפיגמנט רק מניחים את המברשת עליו והוא מוציא מלא חומר!!
המריחה שלו נוחה וטיפונת חומר ממנו מספיק ללחי [ אם לא יותר חח ]
אני מאוד אוהבת את הצבע שלו הוא לדעתי מאוד מיוחד , וגם אפשר אפילו לא לערבב בין כל הצבעים אפשר לשים כל אחד בנפרד/ 2 ביחד או כל דבר שרוצים !!
הוא עמיד מאוד, הוא מהבוקר עד הערב לא יורד [רק אם זה להמון זמן אז הוא טיפה טיפה דוהה אבל לא משהו רציני]
מחיר: אני לא זוכרת את המחיר שלו אבל רכשתי אותו ב40% הנחה

סומק שני Maybelline Dream Touch Blush 02




מטושטש
 את הסומק הזה קניתי לאחרונה אחרי שרציתי אותו המוןן זמן אבל כל פעם זה נדחה בגלל דברים אחרים שיותר רציתי
הסומק הזה מדהים!! הצבע שלו אפרסקי מהמם
הפיגמנט שלו מעולה , אפשר לטשטש אותו יחד עם מברשת וגם עם האצבעות אפילו [ שזה לדעתי יותר נוח ]
הוא מאוד עמיד!! הוא מחזיק עליי יום שלם מ7 בבוקר עד הערב בלי בעיה
אפשר לבנות איתו את הרמות כיסוי שזה מאוד
מחיר : 89.90 לפני כל ההנחות אני קניתי אותו לפני שבוע במגה ב45% הנחה והוא יצא 49 בערך

סומק שלישי‏ E.L.F. Tickled Pink


את הסומק הזה אני מאוד אוהבת [כפי שרואים בתמונות הוא שומש המון פעמים!]
הגוון שלו ורדרד עדין מאוד
הפיגמנט שלו לא מאוד חזק שאת זה אני דווקא אוהבת בו , כי ככה דקה לפני שהולכים ואין זמן יותר מידי להתעסק איתו פשוט לוקחים מברשת ושמים וזהו לא צריך יותר מידי התעסקויות
הוא לא כל כך עמיד,אבל אני חושבת שעם בסיס של סומק קרם או עם פריימר על הפנים או משהו הוא יהיה יותר עמיד
מחיר: קניתי אותו באתר  nonpareilboutique ב-3.60$ בהחלט מציאה!!

מקווה מאוד שאהבתן !
זאת הסקירת איפור הראשונה שלי מקווה שהייתי בסדר חחח
אוהבתת!! ♥


2 תגובות:

EFRAT ITAH אמר/ה...

יש לנו טעם דומה, אני אוהבת מאוד ורוד. בסמקים מתאים לי ורוד חום, או ורוד אפרסקי.

קיתי מג'ייד את סומק מס' 21 מהסדרה שלפני התחרה והופתעתי כלכך לטובה, איכותי, פיגמנט יפה ולא נוצץ מידי ועמידות טובה.

אני מרוצה מהפריטים שיש לי ממיבלין. עם סומק קרמי איני מסתדרת בד"כ.

בסומק של ELF הגוון מהמם, מחצד שאפשר לראות את הצבע דרך החלונית.

Lian :) אמר/ה...

הסומק של ג'ייד מעולה ! אין לי תלונות ממנו בכלל חח

את הסומק הקרמי קניתי לנסות ודווקא אופן השימוש בו מאוד נוח לא כל כך שונה מסמקים רגילים

הסומק של ELF מאוד מאוד חמוד אני ממש אוהבת אותו