יום רביעי, 25 במאי 2011

Life-285

היי כולן,
הColor Club-Wink,Wink, Twinkly החזיק יחסית ממש טוב, רק אתמול הורדתי אותו בצער רב אחרי שבאצבע אחת התקלף בקצוות והתעצבנתי אז הורדתי את כולה חח
את הלק הזה של לייף קניתי לפני שבוע בערך אחרי שהתאהבתי בצבע, הצבע כל כך יפה ואני בדרך כלל בכלל בכלל לא אוהבת כחולים [רק טורכיזים ומנטה]
אבל הוא פשוט היה מהמם לדעתי אז קניתי אותו
ישר חשבתי לעשות אותו מאט עם הטופ של אסי ומרחתי אותו וכבר חיכיתי לשים את הטופ וגיליתי שהלק עצמו בכלל במין גימור מאט פלסטיקי כזה שמאוד אהבתי!





 המריחה שלו מאוד נוחה, 2 שכבות לאטימות מלאה
הוא התייבש מהר בלי מייבש ובלי כלום ואני מתה עליו חחח D:
מקווה שאהבתן :))

7 תגובות:

marina אמר/ה...

איזה אורך ציפורניים! הצבע יפה בהחלט

Lian :) אמר/ה...

חחח זה טוב או רע ? :)
ושמחה שאהבת אותו D:

marina אמר/ה...

זה טוב. אני מעדיפה האמת יותר קצרות אבל זה כבר טעם אישי.

Lian :) אמר/ה...

חח אני בנתיים אוהבת אותן ככה, אבל הציפורניים שלך תמיד עושות לי חשק לחזור לקצר חחח

בתי ספר לאיפור מקצועי אמר/ה...

ממש אהבתי את הצבע :) מאוד אהבתי שהוא אטום ולא מבריק, אך עדיין לא באמת מאט.. נראה יותר satin, לא ?
איך העמידות של הלקים של לייף ?

תודה רבה

Slow Cheetah אמר/ה...

הציפורניים נראו מדהים O:
גם לי היו ארוכות... ואז אחת נשברה וכולן הלכו P:

אני ממש אוהבת לקנות לקים מחברות ישראליות ואז לגלות בהפתעה גמורה שהלק מאט.

Lian :) אמר/ה...

בית ספר לאיפור מקצועי- כן הוא מין פלסטיקי כזה לא ממש מאט, והעמידות של הלקים נהייתה ממש טובה, פעם לא כל כך אהבתי אותם אבל הם ממש השתפרו והלקים החדשים באמת מומלצים!

לילך- כן הם היו ארוכות לשעבר חחח
וגם אני ממש אוהבת, זה הלק השלישי שקניתי והיה מאט! :))