יום רביעי, 11 במאי 2011

RED NEW YORK 57

הלק הבא נמצא במקרה ממש, הלכתי עם אבא לשוק בראש העין ופתאום ראיתי סטנדים של מלא לקים
היה אחד ב-5 ושלוש ב10 כמובן שלא עמדתי בפיתוי וקניתי 3 חח
לא ידעתי אם הפורמולה תיהיה איכותית אבל לקחתי את הסיכון [בשביל 10 שקלים זה שווה חח
אתמול רציתי לק סגול והחלטתי לשים את הלק הסגול שקניתי בשוק ולנסות אותו
להפתעתי גיליתי שהוא מצויין ושהמריחה שלו מעולה




שכבה ראשונה והוא ממש אטום !!
המריחה שלו נוחה מאוד מאוד ויצא לי ממש מדוייק
מה שהכי התפלאתי זה שהייתי בטוחה שהוא יהיה ממש מסריח כי בטח יש לו רעלים וכו'
אבל להפתעתי בקושי היה לו ריח ואם היה אז זה היה כמו כל לק רגיל [חסר רעלים]
המלצה שלי אם אתן הולכות תקנו ותנסו כי אני הופתעתי לטובה,לא ניסיתי את האחרים אבל הוא היה מצויין :)
נ.ב. עשיתי לפני כמה ימים את ההזמנה הראשונה שלי מאיביי :)
כשאני יקבל אותה אני יגלה מה קניתי חח
והנה תמונה של הלק שעשיתי ביום העצמאות

2 תגובות:

אלטר אגו אמר/ה...

איזה צבע יפה! תתחדשי :)

Lian :) אמר/ה...

תודה רבה :)